2012-03-31
 09:27:49

Weightpull med småttingarna.

Igår körde vi lite Weightpullträning med Linda (Caspers Uppfödare).
Jag har kanske inte de mest lämpade raserna för detta om man ska tävla men för skojs skull och lite variation i vår vanliga träning så är det väldigt roligt!
Bilder :)

(proffsen visar)
(den ljusa är caspers pappa)
(casper)


Moa

Du tar otroligt vackra bilder, vilket du säkert redan vet, men jag måste bara påpeka det! ^^

Riktigt söta hundar också, har du haft några andra djur än hund? Hur många hundar har du haft?



Har själv ingen hund då min familj inte har tid till det, men önskar mig väldigt gärna en eller två stycken, jag fick faktiskt ta hand om en valpning nästan helt själv i somras, härligt med valpar :)



Krama vovvsingarna från mig ^^

// Moa



PUBLICERAT: 2012-03-31, 16:50:21 | URL: http://djurmoa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: