2011-07-19
 10:47:46

Hästhagen

Bilderna från helgen jobb ligger nu uppe i Equipe's webshop. Välkomna att köpa! :)


Bella

Vilken fin bild! Älskar hästens teckning.



Sv: Syftar speciellt på en tjej i min text och hon var sambo, hennes kille satt mittemot henne när hon satt och flörta med min kille, inte kunde slita blicken från honom, skrattade falskt, putade med brösten, satt och skröt om diverse grejer osv osv. Det värsta var att min kille inte FATTADE att hon flörtade (enligt honom är det bara flört om man ger varandra komplimanger) och satt där och besvarade hennes horbeteende. Det var på midsommar och så fort vi lämnat huset bröt helvetet loss och han gjorde diverse grejer som skrämde livet ur mig.. jag trodde jag skulle dö den kvällen, elr att han skulle dö.



Har även varit med om min bästa tjejkompis som höll på med min förra kille heeeela tiden när vi var tillsammans, där var jag också luft och hon höll på o "busa" med honom hela tiden. Fast han besvarade det inte. Och det är jag glad för, det var mattias som jag lämnade i höstas.



På något sätt så tillhör det tjejers natur känns det som, att bete sig som slampor. Jag vet att det är fel att dra alla över en kant för det finns nog dom som kan uppföra sig som vettiga, självständiga kvinnor, jag gör det t.ex alltid när jag träffar en kompis kille, men det känns grymt sällsynt. Tyvärr.



PUBLICERAT: 2011-07-19, 12:45:41 | URL: http://sabbie.devote.se
alice

Hej jag undrar om jag få använda dina bilder på kainerna snälla? :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: