2011-07-01
 21:46:16

2 nya trick

Idag lärde sig Laika 2 nya trick.
Tog nog 5 min på varje trick. Smart hund!

Tricken var iaf Spinn och Rulla.
Hon kan Snurra runt åt vänster så spinn är att snurra åt höger. Rulla runt har jag försökt lära henne innan, när hon var valp. Men då var det läskigt att ligga ner på rygg så det gick inte alls.
Hon har vuxit till sig både utseendemässigt och i hjärnkontoret :)




Michan- Skönhet och Makeup

Så fin!

Och du tar riktigt fina bilder! :D



PUBLICERAT: 2011-07-12, 22:23:16 | URL: http://texasplays.blogg.se/
Bea

Hej, jag tycker att din laika är den finaste sheltien jag någonsin sett och är otroligt vacker. Jag skulle jättegärna vilja av vem/vilka du köpt henne och vilka föräldrarna är om du vet och om det inte är för mycket besvär! Måste även berömma dig som fotograf, mycket fina bilder! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: