2011-02-27
 18:56:42

Mer hästar!

Idag var jag ute i ett stall och tittade på 2 pälsbollsponnyer jag ska börja hjälpa till med!
Ronja - islandssto, skäck, 8 år.
Kila - shettissto, fux, 6 år.
Ska bli superskoj, jag provred Ronja idag och föll som en fura! Vilken mysig liten häst! :) 
Jag ska dit redan imorgon igen och rida Ronja medans ägaren ska köra Kila.
Ska även till Perfi, halvblodet jag rider.
Det blir en riktig hästdag imorgon! :)

Jag ska försöka få med mig min riktiga kamera till stallet så att ni slipper alla dessa dåliga mobilbilder!
Det är inte något vidare fotoväder ute, fryser fingrarna av mig när jag tar ut kameran, så det är sjukt dålig uppdatering i fotoväg. Ni får stå ut tills det blir liite varmare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: