2011-02-11
 13:01:54

Hinner inte blogga!


Jag har så dålig tid över till att blogga. Har fullt upp med allt från fotograferingar och jobb till skaffa medryttarhäst.

Idag är jag helt "ledig", jätteskönt.
Dock ska det städas, tränas med hunden och så tänkte jag ta de där Avatar-bilderna jag pratade om tidigare.
Ska också hinna med att träna.
Var finns tiden? Kl är redan 1 och jag gick upp kl 9.


Bilden (som är en dålig mobilbild!) är på hästen jag ska börja rida några dagar i veckan! Perfi heter hon, ett snart 11årigt sto.
Ska verkligen bli superkul att börja rida igen och jag ser verkligen fram emot det!
På söndag är min första "egna" dag :)


Nina

Sååå sööt! Den underläppen vill man bara pilla och gosa med :P


Sara

Om det är den Perfi jag känner så får du vara försiktig när du rider ensam, om hon fortfarande håller på med sina "stutts", annars en helskön häst! :-D Hon stod i vårt stall i 1,5 år ;-)



PUBLICERAT: 2011-02-12, 07:54:07 | URL: http://justie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: