2010-12-21
 18:03:46

Vinterkväll


Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt.
Fixat gymkort, tvättat 3 maskiner, lagat mat, fixat den perfekta julklappen till  min pojkvän, hämtat ut paket på posten, handlat och lekt med hunden.
Jag hade dock planerat att hinna fotografera idag, men det blir så mörkt snabbt :( Tråkigt!
Ikväll har vi en riktigt stor måne! Kika ut om ni inte sett den!

Jag har lite beslutsångest ifall jag ska fotografera på julafton eller inte. Det ska vara julklappshoppning på en ridskola i närheten vid kl 9 på morgonen. De ska klä ut sig och sånt. Hade varit kul att fota där men vill ju samtidigt vara hemma med Johan hela dagen och fira vår första jul tillsammans. Hmm vet inte vad jag ska göra?!


Alice

Stor måne? Det var ju t.o.m månförmörkelse! :D

Sv: Skulle hellre vilja ha en nymf, men undulaten är en julklapp!:D



PUBLICERAT: 2010-12-21, 19:21:29 | URL: http://junkyyard.blogg.se/
Malin

Jag älskar verkligen översta bilden med huset och månen. Kusligt vacker bild!



PUBLICERAT: 2010-12-28, 00:22:00 | URL: http://photospot.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: