2012-04-09
 11:36:00

Fotografen

Mitt namn är Malin Henriksson.
Jag är 23 år och bor strax utanför Eslöv med sambo, hundar, katter och ett gäng kaniner.
Så länge jag kan minnas så har jag tyckt om att fotografera! Dock tog det många år innan jag la min kompaktkamera på hyllan och äntligen köpte min första systemkamera.
Det är nu 6 år sedan jag bytte upp mig, jag har utvecklats enormt och det blir bara roligare för varje dag som går!

Mitt andra stora intresse är djur. Jag har haft de flesta djur genom tiderna. Häst, hund, orm, hamster, marsvin.. ja det mesta faktiskt! Djur är verkligen något jag brinner för, älskar de små varelserna och kan titta på dom i timmar.

Mina två största intressen sätts därför perfekt ihop till en djurfotograf!
Självklart finns det undantag där jag fotograferar annat än djur, det är kul med variation också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: