2012-01-17
 13:56:37

Fullt upp!!

Jag har herregud inte varit inne här sedan 20 december!! 
Katastrof!

Sanningen är att jag har haft sååå mycket att göra, jag har verkligen startat för många projekt på kort tid.
Fotografera gör jag fortfarande även om jag sällan hinner visa upp bilderna för annat än kunder. Men jag ska bli bättre på det och ska även börja uppdatera min hemsida mer aktivt när jag får tid.

Jag har även börjat jobba heltid igen efter en lång tid med knäskada. Det är fortfarande inte riktigt bra och det blir nog en till operation men ett jobb på kontor passar mig perfekt just nu där jag kan sitta ner hela dagen.

Min kaninuppfödning har även vuxit och just nu bor här 5 st renrasiga fina kaniner ute i burarna, vissa av de vänta även ungar! Tyvärr gick min ena hane bort, som jag hade letat så länge efter och åkt så lång för att hämta hem. Istället har jag nu en ny hane som är minst lika fin, något äldre och har lämnat fina avkommor tidigare. Hoppas mkt på honom!! http://toftaholmskaniner.se

Eftersom jag brinner för det här med kaninerna, tycker att det är löjligt kul med allt vad det innebär så har jag startat ännu en blogg för Kaninfreaks. Inte en vardagsblogg utan i denna bjuder jag och 3 andra härliga tjejer på fakta, tävlingar, intervjuer med kaninfolk och mkt mkt mer. http://kaninmagazinet.se.

Ridningen har jag också kommit igång med igen och ägnar ca 3-4 dagar i veckan i stallet. Det är superkul att äntligen få sitta på hästryggen igen. Denna gång på en urcharmig islandshäst vid namn Venus som jag gillar mer och mer efter varje gång jag har träffat henne. Genomsnäll häst! (har skrivit om henne innan i bloggen).


Jag har fått önskningar om att berätta mer om Laika, hennes bakgrund, föräldrar, visa valpbilder osv och jag lovar att jag ska fixa ihop ett inlägg. Hon är en toppenhund! Så sjukt smart och vacker. 

Nä nu var det de här med tiden igen, nu hinner jag inte mer! Hoppas ni alla har det bra.


Bea

jag börja undra vart du tog vägen :o



hoppas du haft en bra jul!



PUBLICERAT: 2012-01-17, 15:20:34 | URL: http://hundaventyr.blogg.se/
Bea

jag börja undra vart du tog vägen :o



hoppas du haft en bra jul!



PUBLICERAT: 2012-01-17, 15:21:54 | URL: http://hundaventyr.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: