2011-11-04
 08:48:41

Att göra idag:

UPPDATERAT: Det överstrykna har jag gjort sedan imorse, nu är jag helt slut och har ont i knäet .. :( Hann verkligen inte så långt som jag skulle gjort men är ändå nöjd. Dock överhungrig!! Inte ätit någonting alls..
2 st punkter blir väl överstrykna snart. Kvällsmat med Sambo och Umgås med Sambo, han kommer hem om 15 min :) Nu håller jag helg, börjar med en varm dusch och på med myskläder.


  • Gå upp och ta på mig
  • Mata hunden, katterna, fåglarna och kaninerna
  • Gå ut med hunden
  • Handla frukost
  • Äta frukost
  • Städa till kaninerna
  • Sätta ut annons på de nya omplaceringskaninerna
  • Rensa i kattlådan
  • Städa huset (alla våningar, alla rum! varför bor man så stort?)
  • Äta lunch
  • Gå ut med hunden
  • Fortsätta städa huset (Nedervåningen kvar)
  • Tvätta
  • Byta sänglakan
  • Kratta löv (Halvt)
  • Ta undan gamla blommor och potatis i rabatten
  • Plocka undan grejer i trädgården så att lastbilen kan köra ner och hämta träden
  • Aktivera hunden (Varit med ute i trädgården hela dagen)
  • Träffa Sofie
  • Äta kvällsmat med Sambo
  • Umgås med Sambo
Nu blev jag lite stressad :) Dags att sätta igång.


Julia

Hej har du en hemsida för kaninerna? :)

Skulle du kunna länka den ? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: