2011-01-12
 18:10:01

MYCKET att göra!

Sammanfattning av de senaste dagarna.

Jag har faktiskt inte hunnit uppdatera bloggen alls de sista dagarna! Ber om ursäkt för det! Det blir snart bättre hoppas jag:) Har haft mycket att göra, fått ett vikariejobb så jag är igång hela dagen. Stentrött när jag kommer hem, det blir bara kvällsmat sen somnar jag varesig jag vill det eller inte!


Kastreringen gick toppen! Katten var lite trött på kvällen när han kom hem bara. Känns skönt att det inte var så farligt som jag oroade mig för. Han får dock vistas inomhus några dagar nu så inte såren blir infekterade.
Igår var det första lektionen i Shaping på Bonizas hundskola :D ÄNTLIGEN KURS IGEN! :) Det var skoj, men lite svårt. Fick tänka till riktigt! Vi påbörjade att lära hunden vifta på svansen på kommando. Vi fick även välja ett valfritt trick som ska läras in. Jag tog Sitt Vackert. Ser fram emot nästa veckas träning!


Nu ska jag återgå till tv:n och johan. Vi har en god gryta på spisen som är klar om ca 1½ timme. Måste hålla mig vaken ;)

Ha det bra allesammans! :)


sara [fotoblogg]

har suttit och kollat på dina foton väldigt länge nu! du är riktigt duktig :) gillar alla bilder väldigt starkt! :)



PUBLICERAT: 2011-01-12, 20:24:14 | URL: http://trettontretton.blogg.se/
Leila

SV: ingen fara :D klickar in lite då och då och ser ifall du uppdaterat :)



PUBLICERAT: 2011-01-13, 22:13:21 | URL: http://pumsie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: