2011-01-25
 22:41:37

Kissade "ute" !!

Min lilla bebis (som i mina ögon fortfarande är så liten som på bilden haha) kissade idag utanför huset! :D YAY!
Visserligen inne i träningslokalen på Shapingkursen. Mitt på betonggolvet, MEN det är iaf någon annanstans än i huset!

Jag är glaad!


Sofia

Oj, kissar hon inte ute ännu. Det har Jonte gjort i evigheter. Han har till och med börjat lyfta på benet, min store kille :P :D Nu lyfter han hela tiden, mot nästan alla lyktstolpar, även om det inte kommer någonting, för han tycker att han är en stor kille. Men bra att hon lyckats en gppng nu ju, får hoppas att det fortsätter. Kramar från oss.


Nina

Duktig Laika, hoppas det håller i sig! :)


alice

så söt :D



PUBLICERAT: 2011-01-27, 15:27:03 | URL: http://kefi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: