2011-02-10
 16:42:53

Bus/Träning i Regn


Idag stack jag iväg till Lunds BK med hunden för att träna lite. Det blev inte så mycket träning dock!
När vi kom dit var där två andra hundar, en border collie på hela 14 år och en Kelpie på 2 år.
Laika fick busa av sig med dom, lite avvaktande i början men sen var det full rulle.

Plötsligt öppnade sig himmeln och det regnade, suck!
De andra hundarna åkte hem men jag fortsatte och försökte träna på allvar.
Efter 15 min dog jag av köld och bestämde mig för att försöka ta något vackert porträtt på hunden.
Haha syns det att hon inte heller var så förtjust i regnet och blåsten? :)

Vi åkte hem istället. Får träna en finare dag istället, hon fick iaf springa av sig innan ovädret.


Ikväll blir det stallet och skriva papper på medryttarhästen! Tjoohoo!


Sophie

Jag måste fråga.. Hur gör du när du fotar i regn/snö?



Tänkta att kameran måste ju bli helt förstörd av att utsättas för regn/snö.. Har du nått skydd av nått slag? :)



PUBLICERAT: 2011-02-16, 14:40:51 | URL: http://www.luckydream.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: