2011-08-05
 13:53:37

Vad har hänt med knäet?

Jag har problem med mitt knä och många undrar vad som egentligen hänt.

Hela historien hittar ni i detta inlägget som jag har skrivit två veckor efter olyckan. Långt inlägg men där står allt!
Tryck här för att komma till inlägget.

Nu, 2 månader senare, är läget precis detsamma. Jag kan inte gå, jag stöttar mig på kryckorna dygnet runt.
Den stora skillnaden är att jag gjort en magnetröntgen som visade att menisken är trasig. Det ligger en bit ikläm så att jag inte kan vika ut eller vika in mitt knä, får sova med en kudde under knäet så att det hela tiden är i samma läge. Den biten ska dem ta ut på fredag (den 12 augusti) i en titthålsoperation. 
När dem gjort det ska jag kunna gå ganska snart. Jag har förlorat vansinnigt mycket muskler i det benet bara, så jag är orolig att det kommer ta ett tag innan jag har musklat upp det igen och kan gå/springa normalt.
Rolig sommar, tjoooho!.... Börjar bli grymt nervös inför operationen. Folk säger att det inte är så allvarligt, men för en som typ aldrig satt sin fot på sjukhus innan detta är ruskigt nervös inför även en "lätt" operation.


Bella

Tack så mycket :) allt bra med idag ? kram bella,



PUBLICERAT: 2011-08-06, 01:19:00 | URL: http://belladavis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: