2011-08-21
 15:04:41

Mycket att göra..

Jag ber om ursäkte för dålig uppdatering men det händer så mycket så jag knappt hinner sitta vid datorn.

Träning av knä och djur tar upp nästan all min tid, sen ska jag hinna umgås med pojkvän och vänner. Sen var tiden slut. Somnar heldäckad om kvällarna.
Även nu är jag stressad, måste äta mat! :)

Lollipop flyttade hit igår, nu fattas bara en hane så är jag nöjd sen ;)



Har fixat mycket med burarna de senaste dagarna och börjar bli ganska nöjd nu :)



2 kullar med bebisar väntas, är någon intresserad då finns det mer info på www.toftaholmskaniner.se
Samarbete med djuraffär i trelleborg är påbörjat så alla som köper kanin av mig får 20% rabatt på djursaker resten av kaninens liv! Det gäller även de kaniner som är här för omplacering! Sjukt bra erbjudande! ;)


Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Hej :) Vilken fin blogg. Hittade hit via ifokus. Har själv en belgisk jätte :) Kram!



PUBLICERAT: 2011-08-23, 20:38:51 | URL: http://idamli.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: