2011-08-10
 19:45:24

Bloggstopp!

Mår för dåligt för att uppdatera här och känner att det inte kommer ske de närmaste dagarna heller.
Så jag meddelar det redan nu :)

Har fått extrem huvudvärk av all stress inför operationen och den vägrar ge med sig. Jag är livrädd rent ut sagt..
På fredag är det dags.

Efteråt dröjer det nog också någon dag innan jag kommer besöka bloggen och skriva hur det gått.

Fokus på migsjälv till 100% just nu.
Hoppas ni har förståelse :)
Kram på er!


Ser fram emot att kunna börja rida igen när jag är bra i knäet!
Måste fokusera på positiva saker!


Michaela | vägen till uska, foto, bloggdesign och vardagsliv

svar

Hejsan!

Nu är jag tillbaka efter en oplanerad bloggpaus. Nu kommer de dyka upp bilder och inlägg i bloggen stup i kvarten ^^ hihi.



Dock minns jag inte vad vi pratade om tidigare, därav den här kommentaren :) Hoppas du har haft en bra sommar! kram



PUBLICERAT: 2011-08-13, 17:50:16 | URL: http://soeticz.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: